środa, 10 lutego 2016

Propozycja!



Hej hej! Wiem że standardowo pojawiam się i znikam ale niestety nie jest to zależne do końca ode mnie. Wpadłam na pomysł zorganizowania jakiejś sprzedaży pupili czy czegoś tylko chciałabym wiedzieć czy będzie na to jakikolwiek odzew. Wtedy prawdopodobnie po sprzedaży będę chciała zrobić jakieś zawody dla pupili i pewnie wrzucę w to jedną klasę sportową dla koni jakąś :) Proszę o szybkie odpowiedzi co o tym sądzicie ;) i podsyłanie prywatnie wiadomości na gg 11737178 z pomysłami jakie posiadacie w tej sprawie żeby może jakoś to rozbudować trochę :) 

No i niestety dalej przez jakiś czas moja aktywność tu będzie taka pół na pół ale za bardzo pokochałam virt żeby z niego zrezygnować dlatego też nie chcę się z wami rozstawać :) zapraszam do zakładki konie na sprzedaż bo leżą tam biedaczyska odłogiem i nikt do nich nie zagląda a tam takie pocieszne ryjki do adopcji się znajdują :)


Pozdrawiam serdecznie Miśka <3 !

4 komentarze:

  1. Ja myślę, że nie będzie na pupile chętnych. W każdym bądź razie, ja mam juz sie nie piszę na wiecej :P~ Hannah

    OdpowiedzUsuń
  2. Również myślę, że na pupile nie będzie chętnych - sama się przez chwilę zastanawiałam, ale po analizie ilości moich koni i obowiązków, jednak podziękowałam... Ale do zawodów konnych jak najbardziej namawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na otwarcie Florence! http://florence-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mój hipodrom gdzie wyjechałam z wystawą [ również pupili ;)] !
    http://hipodrom-encanto.blogspot.com/2016/02/6-wystawa.html

    OdpowiedzUsuń