piątek, 27 grudnia 2013

Jest ciężko, ale będzie dobrze...

Niestety teraz jeszcze jakiś czas nie będę mieć możliwości zajęcia się Virtualną Stajnią i Hipodromem bo wiele się u mnie dzieje, ale jak tylko już wszystko ogarnę to ruszamy pełną parą i obiecuję że nadrobię, zarówno starty w innych hipodromach ze swoimi rumakami jak i organizowanie sprzedaży koni, zawodów itp. Wpisujcie mi tu w komentach na bieżąco co gdzie się dzieje a ja jak tylko wrócę to szybko posprawdzam i się pozapisuję gdzie tylko się da :) !

Przepraszam strasznie że dopiero teraz zamieszczam taką informację, ale wcześniej nie miałam możliwości teraz mi się dopiero udało, nie bądźcie złe o to...

A no i wszystkich zapraszam na Hipodrom Lider >>LINK<< ! Trwają tam obecnie zawody w WKKW oraz pokazy niektórych ras :D Odwiedźcie go będzie mi ogromnie miło gościć was na zawodach u siebie :)

Pozdrawiam was gorąco Miśka <3 ! 

2 komentarze:

  1. Zapraszam na wyścigi nie tylko dla koni którym tor nie jest obcy :) Różne dystanse i kategorie. Obecnie na Hipodromie Lapeu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki Wyścigów już są!
    Hipodrom Lapeu zaprasza do zapoznania się z nimi
    i zapisów rumaków do WKKW :)

    OdpowiedzUsuń