wtorek, 29 września 2015

Licytacja urodzinowa rumaków !


Jako że mam dziś urodziny postanowiłam zrobić malutka licytację rumaków u mnie z tej okazji :) mam nadzieję że kopytne się spodobają i dostaną nowe świetne kochające domki :D a tu mały regulamin licytacji

Regulamin licytacji:

  1. Jedna osoba może licytować nawet wszystkie konie z licytacji
  2. Cenę można podbijać minimalnie o 1 000 hrs
  3. Licytacje oczywiście zaczynamy od ceny wywoławczej :D i w górę
  4. Konie Licytujemy w ich boksach :)
  5. Licytacja trwa do 8.10.2015 r. godz. 23.00 (ewentualnie zastrzegam sobie prawdo do przedłużenia licytacji)
  6. Obowiązkowo wstawiamy BANNER w widocznym miejscu! Inaczej nie biorę pod uwagę tej osoby w licytacji :)
  7. Po wygraniu konia na licytacji macie miesiąc na jego wstawienie do stajni i podesłanie mi adresu URL boksu :)
  8. Zaczynamy licytację od formularza początkowego, następnie przebijającego :)
Formularze licytacji:


Formularz początkowy:

Adres stajni:
Nick:
Kontakt:

Imię konia:
Cena początkowa:

Przebijam:

Nick:
Cena:



Konie do Licytacji:

  1. So Perfect | oo | ogier | dresaż, skoki, wystawy | >>>
  2. Libretto | oo | ogier | cross, zaprzęgi, wystawy | >>>
  3. Crazy Giant | KWPN | ogier | ujeżdżenie |NIŻSZA CENA | >>>
  4. Condor II | DRP | ogier | ujeżdżenie, skoki, wystawy |NIŻSZA CENA| >>>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz